Leerdoelen

Tijdens deze projectweek zijn er op het gebied van vaardigheden verschillende leerdoelen gesteld. Welke stappen je moet ondernemen om aan de verschillende leerdoelen te voldoen lees je in de bijbehorende rubrics in de bijlagen. 

 

Probleem-gestuurd onderwijs 

  • Ik kan verschillende rollen vervullen volgens overlegstructuur de 7-sprong. 

 

Formuleren van een onderzoeksvraag  (bijlage  1)

  • Ik kan een goed geformuleerde onderzoeksvraag met deelvragen opstellen. 

 

Brongebruik (bijlage 2) 

  • Ik kan diverse en betrouwbare bronnen van hoog niveau vinden en beoordelen. 
  • In kan de bronnen verwerken in mijn eigen document zonder plagiaat te plegen. 
  • Ik vermeld de bronnen volgens de APA-stijl. 

 

Presenteren (bijlage 3)

  • Ik kan een presentatie geven met een duidelijke opbouw, rekening houdend met het publiek, waarbij visuele en mondelinge presentatie één geheel vormen. 
  • Ik kan tijdens de presentatie mijn stem- en taalgebruik op de juiste manier inzetten. 
  • Ik kan zorgen voor een goede informatieoverdracht waarbij ik rekening houd met mijn publiek en de opdracht volgens de gestelde eisen uitvoer. 
  • Ik kan bij een groepspresentatie samen met mijn groep zorgen voor een evenwichtige verdeling van de taken en rollen, ik ben op mijn mede-presentatoren ingespeeld wat betreft inhoud en uitvoering

Maak jouw eigen website met JouwWeb